Christmas eyewear collection 2024

Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, καλό είναι να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις που εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι κάτωθι όροι αποτελούν νομική συμφωνία μεταξύ της εταιρείας και του αγοραστή για τα προϊόντα  μέσω της ιστοσελίδας www.kalyvasoptika.gr της εταιρείας ΚΑΛΥΒΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τους όρους, δεν θα μπορέσετε να προχωρήσετε στην αγορά.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΑΣΗΣ:

Πωλητής: ως πωλητής ορίζεται η kalyvasoptika.gr που στο εξής θα αναφέρεται ως «εταιρεία»

Αγοραστής: ως αγοραστής ορίζεται η εταιρεία η οποία προβαίνει στην παραγγελία προϊόντων, στο εξής «αγοραστής»

Προϊόντα: ως προϊόντα ορίζονται τα αντικείμενα εκείνα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας και είναι διαθέσιμα προς πώληση, στο εξής «προϊόντα»

ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑ ΟΡΩΝ

Οι Όροι Χρήσης που ισχύουν από την στιγμή που ο αγοραστής τους δέχθηκε διέπουν την αγορά και λειτουργούν ως σύμβαση αγοράς. Πριν από την επόμενη αγορά, η εταιρεία μπορεί να έχει ενημερώσει τους Όρους Χρήσης χωρίς κοινοποίηση. Βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε τους ισχύοντες όρους κάθε φορά.

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ  ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Η εταιρεία δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών, που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες , από το ηλεκτρονικό κατάστημα υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

ΤΙΜΗ

Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα δεν περιλαμβάνουν όλους τους φόρους ή τις χρεώσεις (φόροι που μπορεί να ισχύουν για την αγορά).

Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα δεν περιλαμβάνουν δαπάνες σχετικά με την παράδοση.  Οι δαπάνες παράδοσης θα προστεθούν στο ποσό της αγοράς σας και θα εμφανίζονται στο τέλος. Θα έχετε την δυνατότητα να ελέγξετε όλες τις δαπάνες παράδοσης που ισχύουν για την αγορά σας προτού επιβεβαιώσετε τη αγορά.

Κάνοντας κλικ στην επιλογή «ολοκλήρωση αγοράς» ή στο ανάλογο κουμπί η παραγγελία εκ μέρους του αγοραστή γίνεται δεσμευτική. Αν η εταιρεία αποδεχθεί την παραγγελία, ο αγοραστής θα δει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στην οθόνη του υπολογιστή.

Η σύμβαση αγοράς ολοκληρώνεται με αυτό το μήνυμα.

ΑΓΟΡΑ

Στα ράφια του ηλεκτρονικού καταστήματος ο αγοραστής μπορεί να βρει διάφορα προϊόντα. Τα προϊόντα διαιρούνται σε κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται στην αριστερή στήλη της οθόνης σας. Στόχος  είναι να φθάσει ο αγοραστής στο τελικό προϊόν με 3 clicks. Στην περίπτωση που ψάχνει για κάτι συγκεκριμένο, πρέπει να χρησιμοποιήσει την «αναζήτηση», που θα τον οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή. Η εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση - αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την καλύτερη ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών, εφόσον ο αγοραστής διαπιστώσει ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσει στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί στο 2610220771 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου. Κατά την παραγγελία των προϊόντων θα πρέπει να έχει γνώση των χαρακτηριστικών των προϊόντων που έχει παραγγείλει, την καταλληλότητα για την χρήση για την οποία τα προορίζει. Γι' αυτό πρέπει να επιλέξει με προσοχή το κάθε προϊόν και να βεβαιωθεί ότι είναι αυτό που πράγματι επιθυμεί. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη συμβατής χρήσης αυτών. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών, ο αγοραστής θα λάβει επιβεβαιωτικό e-mail για την παραγγελία. Σε περίπτωση που στη παραγγελία προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους 4.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ-ΧΡΗΣΤΗ

Ο επισκέπτης -χρήστης των σελίδων και υπηρεσιών του διαδικτυακού αυτού τόπου, οφείλει να συμμορφώνεται με τους κανόνες και τις διατάξεις του Ελληνικού, Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Δικαίου και τη σχετική νομοθεσία.

Ο επισκέπτης -χρήστης ηλεκτρονικού καταστήματος αποδέχεται ότι δεν θα χρησιμοποιεί τις σελίδες και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας για :

1. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις

2. Πρόκληση βλαβών σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο

3. Περιεχόμενα για ενήλικες - πορνό, τυχερά παιχνίδια  και οτιδήποτε άλλο αντιτίθεται στον Ελληνικό νόμο.

4. Αποστολή - μαζική αποστολή με e-mail με σκοπό διαφημιστικούς λόγους χωρίς τη συγκατάθεση του παραλήπτη.

5. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο δεν έχετε δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας)

6. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων

7. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών 8. Ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων

8. Παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο

9. Συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες

10. Διακίνηση πειρατικού λογισμικού που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

ΕΞΟΦΛΗΣΗ

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

1.Πληρωμή και παραλαβή στο κατάστημα της εταιρείας.

2.Με αντικαταβολή του αντιτίμου της παραγγελίας κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επέλεξε ο αγοραστής.

3.Με πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD που έχει εκδοθεί από οποιαδήποτε τράπεζα.

Ο αγοραστής εγγυάται ότι τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του είναι πλήρη και ακριβή.

Οι χρεώσεις με τις οποίες θα επιβαρυνθεί ο αγοραστής θα γίνουν από το τραπεζικό ίδρυμα που έχει εκδώσει την κάρτα. Ο αγοραστής θα επιβαρυνθεί με τις χρεώσεις του τραπεζικού ιδρύματος και τους τρέχοντες φόρους.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας και ο κωδικός πρόσβασης είναι εμπιστευτικές πληροφορίες, ο αγοραστής πρέπει να ειδοποιήσει την εταιρεία μέσα σε 24 ώρες σε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης χρήσης του κωδικού πρόσβασης.

4. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε αυτή την περίπτωση, η περίπτωση αποστέλλεται, εφόσον ο αγοραστής στείλει με fax στο  2610220771  στην εταιρεία το ονομαστικό καταθετήριο στο οποίο πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία ο αριθμός παραγγελίας.

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους ο αγοραστής μπορεί να καταθέσει το αντίτιμο είναι:

Εθνική Τράπεζα GR8401102250000022544102977

Αν ο αγοραστής χρησιμοποιεί web banking (ηλεκτρονική τράπεζα), μπορεί να κάνει την κατάθεση και στην συνέχεια να αποστείλει στην εταιρεία την απόδειξη συναλλαγής.

ΚΙΝΔΥΝΟΣ

Ο κίνδυνος μεταβιβάζεται από την εταιρεία μας στον αγοραστή κατά την αποστολή των προϊόντων . Η κυριότητα του προϊόντος δεν μεταβιβάζεται στον αγοραστή μέχρι η εταιρεία να λάβει το αντίτιμο.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Στο πλαίσιο της ομαλής διαδικασίας των συναλλαγών η εταιρεία αναλαμβάνει την παράδοση της παραγγελίας στον χώρο που επιθυμεί ο αγοραστής.

Τα προϊόντα αποστέλλονται με ταχυμεταφορά. Ο αγοραστής θα ειδοποιηθεί τηλεφωνικώς από την εταιρεία ταχυμεταφοράς για την ακριβή μέρα και ώρα παράδοσης.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η εταιρεία ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Η εταιρεία  ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου του.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου.

Τέλος, η εταιρεία ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Μέχρι ο αγοραστής να καταβάλει εξ ολοκλήρου το αντίτιμο, η εταιρεία παρακρατεί την κυριότητα των προϊόντων.

Τα προϊόντα που υπόκεινται σε παρακράτηση κυριότητας δεν δύνανται να ενεχυράζονται ή να μεταβιβάζονται ως εγγύηση σε τρίτους πριν από την συνολική καταβολή του αντίτιμου.

Αν ο αγοραστής δεν εκπληρώσει την υποχρέωση του για την καταβολή του αντίτιμου, τότε η εταιρεία δικαιούται να επικαλεστεί την παρακράτηση κυριότητας και να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. 

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Η εταιρεία εγγυάται ότι το προϊόν θα παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στον χρόνο και στον τόπο που έχει οριστεί.

Αν εμφανιστεί ελάττωμα στο προϊόν που οφείλεται σε σφάλμα της εταιρείας, τότε αυτή οφείλει να επανορθώσει αντικαθιστώντας το ελαττωματικό προϊόν δωρεάν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή να αποζημιώσει τον αγοραστή.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία  δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν δεν βρίσκεται σε ικανό απόθεμα στις αποθήκες  κι έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσει η εταιρεία με τον αγοραστή για να ρωτήσει εάν θέλει  την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή αν θέλει κάποιο εναλλακτικά. Το είδος αυτό θα σταλεί αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες.

Το προϊόν της παραγγελίας έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Ανάμεσα στα προϊόντα που παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό  κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας θα επικοινωνήσει άμεσα με τον αγοραστή για να  δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις, εφόσον υπάρχουν.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας . Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχουν καταχωρηθεί δεν είναι σωστά ενημερωμένα

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: 1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορεί ο αγοραστής να κάνει πίσω «back» και να αφαιρέσει τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. 2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσει το 2610220771 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. 3. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, μπορεί να καλέσει στο 2610220771 ή να επικοινωνήσει μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης θα τον εξυπηρετήσει άμεσα και θα τον ενημερώσει για όλες τις επιλογές. 4. Σε περίπτωση που παραγγελία  έχει ήδη τιμολογηθεί και  ο αγοραστής επιθυμεί την ακύρωση της τότε πρέπει να  επικοινωνήσει στο 2610220771 και να δώσει τα στοιχεία της παραγγελίας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Κατά την παράδοση ο αγοραστής πρέπει να ελέγξει αν υπάρχουν ορατά σημάδια φθοράς στην συσκευασία του προϊόντος, πριν υπογράψει την απόδειξη παραλαβής. Στην περίπτωση που εντοπίσει τέτοια σημάδια πρέπει να το δηλώσει αμέσως.

Αν ο αγοραστής αντιμετωπίζει  πρόβλημα με κάποιο από τα προϊόντα, μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία για ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία ή για βοήθεια.

Ο αγοραστής έχει δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάστασή τους: 1. σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγέλθηκαν 2.σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι (i) δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης ή (ii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή ή (iii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντικά.

Η εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα της, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Ο αγοραστής μπορεί να ανακαλέσει την σύμβαση αγοράς και να ζητήσει την επιστροφή χρημάτων εντός 10 ημερολογιακών ημερών σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι (i) δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης ή (ii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή ή (iii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντικά και 2. εντός 10 ημερών από την παράδοση του προϊόντος

Πριν ασκήσει το δικαίωμα της ανάκλησης, ο αγοραστής πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του.

Προϋπόθεση για την επιστροφή είναι τα προϊόντα που θα επιστραφούν να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην εμφανίζουν σημάδια φθοράς ή καταστροφής, πρέπει να είναι σε τέτοια κατάσταση, ώστε να είναι η εταιρεία σε θέση να τα μεταπωλήσει. Αν τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν παρουσιάζουν σημάδια φθοράς λόγω σφάλματος του αγοραστή, τότε ο αγοραστής πρέπει να καταβάλει τα έξοδα για την αποκατάσταση.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να συνοδεύονται από την γνήσια απόδειξη, τα γνήσια έγγραφα, τα εγχειρίδια οδηγιών και τα εξαρτήματα καθώς και την συσκευασία. Η έλλειψη των παραπάνω στοιχείων μπορεί να εμποδίσει ή να καθυστερήσει την επιστροφή ή την ανταλλαγή ή να έχει ως αποτέλεσμα την εφαρμογή πρόσθετων χρεώσεων.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Σε περίπτωση επέλευσης γεγονότων ανωτέρας βίας, δηλαδή γεγονότων που δεν μπορούν να αποτραπούν ούτε με ενέργειες άκρας επιμέλειας και σύνεσης, η εταιρεία δικαιούται να αναστείλει την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της κατά το μέτρο και τον χρόνο που τα ως άνω γεγονότα παρεμποδίζουν την εκπλήρωσή τους. Η εταιρεία δεν θεωρείται ότι παραβιάζει τις συμβατικές υποχρεώσεις της κατά το διάστημα αυτό. Η μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων δεν δημιουργεί δικαίωμα ή αξίωση εκ μέρους του αγοραστή, εφόσον τεκμηριώνεται η ύπαρξη του γεγονότος.

Προς τούτο η εταιρεία εντός 5 ημερών από τότε που συνέβη το περιστατικό θα το γνωστοποιήσει εγγράφως στον αγοραστή.

Η εταιρεία μας έχει φροντίσει να λάβει τα απαιτούμενα μέτρα για την ελαχιστοποίηση των ζημιών που οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Κατά συνέπεια, απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια του δικαιούχου. Εξαιρείται η εκτύπωση μέρους του περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου, με αποκλειστικό σκοπό την υποβολή παραγγελίας ή τη χρήση του για αγορές. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.  

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ E-MAIL (NEWSLETTERS)

H εταιρεία ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά emails. Δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP's (Internet Service providers) για την παράδοση.  Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.

Στην περίπτωση που ο αγοραστής επιθυμεί να μην λαμβάνει πλέον ενημερωτικά newletter ή επιθυμεί να διαγραφεί από το σύστημα αποστολής, μπορεί να ενημερώσει την εταιρεία χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site.

ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Η διαφορά που δεν κατέστη δυνατόν να ρυθμιστεί με φιλικό τρόπο εκδικάζεται από τα ελληνικά δικαστήρια.